Müügitingimused

Poki e-poe tingimused kehtivad kõigi ostuklientide suhtes võrdselt. Poki e-poe esindaja Motivate OÜ ja ostukliendi suhteid reguleerivad Motivate OÜ poolt koostatud üldtingimused ja Eesti Vabariigi poolt kehtestatud õigusaktid.

Motivate OÜ tingimused:

1. Tellimistingimused

Tellimus vormistatakse poki.ee e-poest ostu sooritaja (edaspidi Ostja) ja poki.ee Motivate OÜ (edaspidi Müüja) vahel. Tellimuse vormistamine on samaväärne ostu-müügilepingu sõlmimisega.

1.1 Tellimuse vormistamine.

Ostja teeb tellimuse elektrooniliselt, lisades toote virtuaalsesse ostukorvi. Tellimus vormistatakse hetkest kui Ostja klikkab lingile „Esita tellimus”. Müüja edastab Ostjale sooritatud tellimuse arve e-mailile. Tellimust täites soovitame olla tähelepanelik, et vältida ebatäpsusi andmetes ja tellitavate toodete kogustes. Ostja on vastutav oma tellimuse õigsuse eest.

1.2 Tellimuse jõustumine.

Tellimus jõustub hetkest, kui tellimuse kogusumma on poki.ee e-poe lehel pangalingi kaudu või ettemaksu arve alusel tasutud Motivate OÜ arvelduskontole.

PS! Pangalingi kaudu tasudes palume alati peale makse sooritamist vajutada “Tagasi kaupmehe juurde” lingile. Vastasel korral kontot ei debiteerita ja makse ei jõua Müüjani.

2. Hinnainfo ja maksed.

Motivate OÜ e-poe kodulehel müüdavate toodete hinnad on Eurodes. Kõik hinnad on käibemaksuvabad. Kui Ostja sooritab ostu e-poest, maksab ettemakusarve või pangalingi kaudu ning soovib kauba kohaletoimetamist Omniva kulleriga, lisandub hinnale transporditasu 5€ ning DPD, Smartpostiga ja Omnivaga 3.00€.

3. Toodete eest tasumine.

Toodete eest tasumine toimub e-poe lehel pangalingi kaudu või ettemaksu arvega. Kui tasute internetipangas, siis peale makse tasumist peate vajutama kindlasti lingil „Tagasi kaupmehe juurde“. Ainult siis makse kinnitatakse ja kaupmees saab sellekohase teate. Vastasel juhul internetipangas makset ei toimu ja kaupmees ei saa Teie tellimust.

3.1 E-poes saab tasuda läbi turvalise Maksekeskuse kõikide Eesti maksekaartide sh. Visa ja Mastercard ja interneti pangakontodega (Swedbank, SEB, LHV, Luminor). Arveldamise valuuta on Euro. E-poes pakutavad kaubad on käibemaksuvabad.

4. Kohaletoimetamine.

Pärast müügilepingu jõustumist komplekteerib veebipood STIKER tellimuse ning annab selle kohaletoimetamiseks üle ettevõtte logistikapartneritele.

E-poe veebilehel näidatud kohaletoimetamise tähtajad kehtivad tellimuse summa laekumise hetkest Veebipoe pangakontole. Kaubad toimetatakse kliendidni tavatingimustel 2-4 tööpäeva jooksul. Maksimaalne tarneaeg on 7 tööpäeva, v.a. juhul kui esineb tõrkeid tarnepartnerite töös. Sellisel juhul teavitame klienti viivitamatult.

Viivitusteta kohaletoimetamiseks tuleb olla hoolas ning tellimuse vormistamisel esitada kohaletoimetamise andmete sisestamisel tõele vastavad ning kehtivad andmed.

E-pood Poki ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kaup on logistikapartneritele üle antud õigel ajal, kuid kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida e-pood Poki ei saanud mõjutada ega ette näha.

5. Toodete tagastamine ja tellimuse tühistamine.

Ostjal on õigus mittesobivuse korral kaup tagastada 14 päeva jooksul. Kauba tagastab Ostja, teavitades selles eelnevalt Müüjat ja täites ära kauba tagastuse vormi poki.ee kodulehel. Tagastatud kauba pakend ja kaup ei tohi olla mingilgi määral rikutud. Rikutud pakendis või rikutud toodet ei ole võimalik tagastada. Tagastuslehele tuleb märkida arve number, Ostja nimi, arvelduskonto number ja kauba tagasisaatmise põhjus. Ostjale kantakse tagastatud kauba maksumus tema pangakontole 7-14 tööpäeva jooksul. Raha tagastamise korral hüvitatakse ka esialgsel ostmisel tellitud transpordi maksumus. Smartpostiga tagastamine on Teile tasuta.

Kui tagastatud toode on rikutud ja seda ei ole põhjustanud Motivate OÜ ja kui toodet on Ostja poolt kasutatud mittesihipäraselt, on Motivate OÜ -l õigus tasaarveldada kauba kahju. Kui Ostja ei nõustu tasaarveldatud summaga, on Ostjal õigus taotleda kauba väärtuse vähenemise kindlakstegemiseks ekspertiisi. Ekspertiisi kulud maksab see pool, kelle seisukoht osutus põhjendamatuks.

6. Garantii ja tellimuse tagastamine.

Müüa vastutab toote lepingutingimustele mittevastavuse eest, mis ilmneb kahe aasta jooksul toote üleandmise päevast Ostjale. Tarbijale müügi puhul eeldatakse, et kuue kuu jooksul toote Ostjale üleandmise päevast ilmnenud lepingutingimustele mittevastavus oli olemas toote üleandmise ajal, kui selline eeldus ei ole vastuolus puuduse olemusega.

Kui te ostsite poki.ee e-poest kauba, mis osutus praagiks, siis vahetame selle arve olemasolul välja. Kui kauba partii on selleks ajaks läbi müüdud, siis tagastame raha. Kauba vahetamisel tekkivad saatekulud kannab Motivate OÜ.

Müüja/Tootja ei vastuta:

a.) Ostja poolt rikutud toote halvenemise eest.
b.) Toote mittesihipäraselt kasutamisest tingitud vigastuste/puuduste eest.

Toote nõuetele mittevastavusest tuleks teatada e-mailile: [email protected] või telefonile +372 566 5179.

Toote nõuetele mittevastavuse või puuduse korral on Ostjal õigus nõuda toote asendamist nõuetele vastava ja puudusteta toote vastu või taganeda tellimusest ja tagastada toode. Toote tagastamise transpordikulud kompenseerib Müüja. Ostjale kantakse tagastatud kauba maksumus koos transpordimaksuga tema pangakontole 7-14 tööpäeva jooksul. Avastades toote mittesobivuse nõuetele, on Ostja kohustatud sellest teatama viivitamatult. Kui Ostja on toodet kasutanud ka pärast vea ilmnemist, ei rahuldata Ostja pretensioone.

7. Kliendi konfidentsiaalsus ja muud tingimused.

Müüjal ei ole õigus levitada Ostja andmeid ja Ostjal on õigus nõuda oma andmete kustutamist Müüja andmebaasist.

Motivate OÜ on isikuandmete vastutav töötleja Motivate OÜ edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.

8. Muud tingimused.

Lisaks Motivate OÜ tingimustele kaitsevad mõlemat osapoolt, nii Ostjat kui Müüjat, Eesti Vabariigi seadused. Ostja huve kaitseb Tarbijakaitseamet. Motivate OÜ lahendab arusaamatused oma klientidega rahumeelselt ja läbirääkimiste teel. Kui osapooled siiski ei leia sobivat lahendust, on mõlemal osapoolel õigus pöörduda Tarbijakaitseametisse või Tallinna Linnakohtusse.